Hormonstinn?

Skulle tro det va... Om det inte känts av tidigare så gör det det definitivt nu! Är så hemskt lättirriterad och har grymt nära till tårar ofta av ingen anledning alls känns det som efteråt. Som i morse efter att vi lämnat Novah på dagis så stannade vi och pratade lite med en av grannarna och jag gosade lite med hunden deras å bara av det brände tårarna innan för ögonlocken. Och kan bli så grymt irriterad för minsta lilla, kan räcka med att Martin glömmer och ge mig en puss ibland så blir jag tjurig över de en stund. Men som tröst så är jag ju åtminstone medveten om "problemet" i efterhand.

Men till nått helt annat. Har ju helt klart världens goaste dotter! I lördags när vi var och städade bilen så satt hon och jag i bilen och plockade saker å så rätt vad det var när hon klättrade runt som bäst så stannar hon upp, tittar på mig å säger: Älskar dig! Åh jag vart så glad å rörd och varm i hjärtat så jag visste inte vars jag skulle ta vägen! Sen efter en liten stund så frågar jag om jag får en puss, vilket jag får följt av ett: älskar dig! Fick flertalet pussar på raken och efter varje puss sa hon: älskar dig! Det om nånting kan få ett mammahjärta att smälta totalt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja eller hur, det går så snabbt nu!!



Jag känner igen det där med hormonerna, var hos föräldrarna igår kväll och så skulle min mamma förklara något, så kommer det bara ut fel, jag börjar gråta och kan inte sluta. Jag är absolut inte känslig annars, grät säkert i 5 minuter hahahahh

2009-10-02 @ 12:49:54
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0