Hungrig!

Jag fattar inte! Okej, jag är gravid, jag har en unge som växer och tar energi osv osv. Men asså det går max en timme från att jag ätit tills att jag är hungrig igen! Jag begriper inte! Tycker jag äter och äter och äter. Med Novah kunde jag knappt äta mat då var det bara djungelvrål, cola och glass som gällde. Mat kunde jag bara äta nån tugga av sen var jag mätt. Men nu kan jag äta mat! Inte mycket så supermycket åt gången, ganska normala portioner. Men jag är hungrig igen efter en liten stund och kan äta lika mycket igen då! Börjar ärligt talat fundera på om det är magkatarr också.

Har varit relativt lugnt i magen idag, mycket lugnare mot vad det brukar vara om dagarna. Så lär väl hålla låda som rackarns när jag väl går och lägger mig. =)

Annars har dagen bara varit bra. Har kommit en bit påvägen på andra uppsatsen. Hade jag kunnat leta information och skriva samtidigt utan att läsa mellan så hade jag varit klar med den också. Men man måste ju leta information med och läsa den, vilket tar en massa tid! Men men. Ringa och prata med CSN imorgon eller på måndag och försöka göra en deal med dom om det nu är möjligt.

Kommentarer
Postat av: Maria T

Vänta till vecka 38 ungefär, då är man varken hungrig eller benägen att få i sig så mycket eftersom barnet ligger så högt. Då är även lite sparkar på revbenen en fis i rymden:-) lycka till!

2009-09-25 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0