Jämförelse!

Gjorde en jämförelsebild på förra veckans mage och denna veckas!



Är det jag som ser galet eller har magen tagit ett jätteskutt?

Är så kul nu i graviditeten. Ser magen hoppa runt ordentligt flera gånger om dagen. Ser helfränt ut! Har försökt å ska filma flera gånger, men tror ni int på fan att miniskrot slutar då? Så himla typiskt!

Idag är det iaf dags för ultraljud igen! Trots att det är 6e gången på 4 månader typ så är jag precis lika spänd och nervös som vanligt! Kanske liiiite mindre nervös eftersom jag känner väldigt väl att miniskrot lever. Fast det jag tror jag mest är nervös över är att gå dit själv och att inte min läkare gör ultraljudet! Martin passar på att besiktiga bilen medans jag är på ultraljud och läkarn hade inte tid att göra ultraljudet men ska få träffa henne efter det för samtal :-) Så ska passa på att fråga om 4D denna gång med eftersom Martin inte vill se detta så är det ju bra att passa på när han inte är med :-) Ska snart ta å slänga mig i duschen så man är färdig tills när man ska fara. Blir ju att fara vid 12.30 nånting så.


Kommentarer
Postat av: Tuva

Varför vill inte martin se 4d ultraljud?

2009-09-17 @ 15:59:27
Postat av: Sandra

Ja gud vad magen har växt på så liten tid!

Och du är ändå bara halvvägs haha :P



Jag tyckte bilden när man ser bebisen framifrån var lite läskig, har aldrig sett en bild framifrån förut tror jag. Dem ser nästan lite alienlik ut så haha.

Men så söt h*n ser ut att vara :) Med med en sån mor ;)

2009-09-17 @ 21:02:08
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0