Toppen!

Har en aktiv skitunge som låg och räckte ut tungan åt mig! Full rulle där inne under ultraljudet! Tyckte återigen att jag såg en snorre, men inget säkert eftersom hon bara svepte över de regionerna. Allt såg jättebra ut! Sparkade och levde om som rackarns under undersökningen! Träffade läkarn efteråt och pratade av mig lite om tankar och funderingar och känns mycket lugnare nu när jag fått prata med henne. Miniskrot uppskattades väga 395gram, så snart ikapp storasysters födelsevikt! Läkarn kunde nästan slå vad om att Miniskrot väger mer än storasyster vid nästa besök i v.24+5, alltså om 21 dagar :-) Fick tyvärr inte kolla med 4D eftersom vi var i fel sal *snyft* Men frågade min läkare om vi inte kunde prova kolla nästa gång och de skulle vi ;-) Så jag är jättenöjd med dagen!


räcker ut tungan
Det man ser på bilderna är Miniskrots ansikte framifrån, med ögonhålor och mun. Nedre bilden är Miniskrot i profil som smakar på handen :-)
smakar på handen


Svarar dig här Tuva - Martin vill inte se 4D för han tycker det ser läskigt ut :-)

Kommentarer
Postat av: Tuva

Ja de kan ja som nästan förstå ändå, de ser lite ut som lerfigurer tycker ja. Men ja tycker som ändå de e coolt man ser ju så mycke som att titta på en film av bebisen

2009-09-17 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0