Aooutch! Som det kanske förstods utav fö...

Aooutch! Som det kanske förstods utav förra inlägget så är jag totalt otränad vilket känns rejält idag! Igår så körde jag 50 situps och 10 armhävningar, dessutom körde jag plankan några sek, hoppade hopprep, dammsög, skurade, promenerade kring 1timme, bar på 9kg tunga Hugo, sprang runt och jagade Novah och sparkade fotboll... Kan ju säga att situpsen, hoppandet och armhävningarna känns på idag! Djävlarns så slut jag är i magen idag! Orkade bara 30 situps i morse :-s, men orkade dock med 30sek plankan! Vilket är minst det dubbla som klarades igår! Och träningsvärk i skinkorna har jag så det räcker och blir över! Nu blir det dock uppehåll över helgen, sen på't på måndag igen! Funderar på att köra varannan dag träning, varannan dag dammsug och skurning. Vi får väl se. Nu blir det som sagt lugnt med träning i helgen, blir arbete istället, hörde något om spackla... Eller om det är tänkt att vi kvinnor ska göra något annat :-) Helt lugn helg lär det ju definitivt inte bli! Trevlig fredag på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra och Jamie

Den där plankan är myyyycket svårare än man tror ;)

2010-08-20 @ 20:10:30
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0