Är riktigt imponerad idag av våra barn! Hu...

foto1880 (MMS)

Är riktigt imponerad idag av våra barn! Hugo började ju morgonen med att äta 2/3 av sin grötportion på drygt 2dl. Sen blev det ammande lunch och till middag åt han 1/2 burk mat + 1/5 katrinplommon burk! Efter att han gjort eftermiddagssovet så åt han 1/2 burk till med mat! Blev riktigt imponerad faktisk och om det fortsätter lika imorgon så kan jag nog slappna av lite. Vi andra åt pannkaka till middag och avslutade kvällen men en packe kräftor. Novah var riktigt otålig och tjatade länge och väl om att få äta kräftor. Både jag och martin hade ställt in oss på att det skulle bli som vanligt, att hon ska ha men inte äta. Men hon chockade oss alla och tröck i sig kräfta efter kräfta. Riktigt imponerande! Men nu djävlar ska jag sova! Somnade nyss med telen i handen när jag skrev det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0