Ja, jag är lycklig!

I lördags när jag pratade med Martin på telefonen så frågade han hur dagen hade varit. Jag var då matt och helt slutkörd efter att Hugo hade tjorvat bra länge, var som ingenting som dög och klockan började närma sig midnatt, hade hyrt film som jag försökte att få se också så var inte på världens bästaste humör, och dessutom så hade Novah börjat dagen med att tjura järnet för att hon inte fick tuggumi innan hon ätit frukost. Så detta berättade jag ju sanningsenligt för Martin när han ställde sin fråga. Och så säger han fyra enkla ord som får mig att stanna upp i tankarna om trötthet, ömma bröstvårtor och tjuriga barn. "Men du är lycklig". Ja, jo det är jag ju egentligen, svarade jag på det. Efter en stund så la vi på. Men de där fyra orden har sen dess ekat i mitt huvud. På nattkvisten när jag gick och tillslut la mig så kände jag det att, ja jag är ju faktiskt egentligen väldigt lycklig! Jag har ju två helt fantastiskt underbara vackra barn och som älskar mig som mamma. Jag har en helt makalöst underbar fästman som älskar mig precis som jag är, med halvrisigt hår, en hel bunt med överskottskilon och trötta ögon. Detta är lycka om nånting!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Har Martin varit i väg så du varit själv hemma med barnen?



Vicki

2010-02-21 @ 18:12:21
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Sandra

Här är länken :)



http://www.babyn.se/kategori/babyhoroskop

2010-02-26 @ 18:27:30
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0