Snart BVC besök!

Jepp! Snart är det dags för Hugos första besök på BVC. Förra veckan var dom ju hit på hembesök men nu är det våran tur att fara dit. Ska bli kul å se hur mycket storkillen har gått upp i vikt denna vecka. Är ju pricksist en vecka sedan förra vägningen. Fast denna gång lär det väl bli en längd tagen också, så nu får man ju veta om han verkligen växt jättemycket nu under de här 2 ½ veckorna han har varit hos oss eller om man bara blivit van med hans storlek. Det känns åtminstone som att han har vuxit brutalt mycket :-) Längre vakenperioder börjar han ha också och börjar få lite rutin på sovtiderna. Morgon gör han vid 9 (är NÄSTAN så man kan ställa klockan efter honom) och så är han vaken fram till 13.30-14.00 nånting och sover ett helt gäng med timmar till typ 17 tiden, vaknar och äter och somnar om lite till och från fram till kring 20-21 då han gör en vakenperiod igen tills att det är dags för mig att sova. Sen vaknar han vid kl 1, 4 & 6 för att äta och sover sen fram till 9 då det är dags att kliva upp =) Känns ganska skönt att fått in rutin på just den biten åtminstone. Just nu ligger han brevid mig i soffan och sover. Ganska dumt av mig att ha lagt han där för att sova för jag själv blir ju bunden till vardagsrummet då, men duktiga jag har iaf tagit ut företagsekonomiboken så jag sitter och småläser lite i den och förbereder mig för prövningen på den kursen =) Men snart är det dags att väcka upp lilleman och klä på honom, för vid kl 16 kommer Martin och hämtar oss (om han nu inte glömt att det var BVC besök idag!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0