Blörk...

Asså ska man vara så här totalt omotiverad och deppig i slutet? Trött å slut och noll i ork, huvudvärk så jag blir illamående och allt känns bara blä, vill gå och lägga mig i ide tills allt är över nu. Känner inte igen mig själv alls. Och ju fler dagar som går ju mer skit känns allt och får panik till och från för att jag är så rädd att nått ska hända här på slutet så att det inte alls blir nån bebis och vill bara ha ut den så snart som möjligt medans jag vet att den fortfarande lever. Två veckor kvar till beräknat, men kan ju lika gärna vara fyra veckor kvar innan den kommer också så. Ska man verkligen känna så här på slutet?

Skulle även vilja fixa till bloggen, men eftersom studierna är slut nu på en stund så har jag ingen skol-dator och ingen tillgång till Photoshop heller... Och för att få igång det den här datorn måste jag ominstallera den vilket inte känns allt för lockande heller... Visst, går väl att ändra färgerna bara men vill ju ha en snygg header också... Har ju förvisso en del snygga reptilbilder som borde gå att beskära bara utan att fippla med dom så mycket som kanske skulle funka. Kanske en snygg grön trädhuggorm som header?

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, ja det gör vel de ;p lyser rätt igenom fakitskt.

2010-01-07 @ 14:14:38
URL: http://echoings.blogg.se/
Postat av: sofia

hehe okej. jo det är många som säger att dom är lika varandra. även jag, men tycker mer att dom avr lika varandra när vincent var mindre, nu börjar han ändras ganska mycket faktiskt !

2010-01-07 @ 14:42:04
URL: http://echoings.blogg.se/
Postat av: Tova

Så känner jag lite också... är smådeppig, rastlös och otålig här hemma i väntan på bebis :P

Men snaart så får vi våran belöning - när de små pluttarna nu vill kika ut ;)

kram

2010-01-07 @ 14:49:27
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0