Come out, come out, who ever you are!

Måste säga att jag tror tamejtusan du är envisare än storasyster din!

Ingenting verkar ha någon inverkan på dig.

Jag har städat, dansat, vilat, promenerat släpandes på storasyster på kälken och nu till och med provat med att skotta gången och garageuppfarten. UTAN minsta tillstymelse till sammandragning.

Inte så att jag är less på att ha dig där inne, är bara extremt nyfiken på vem du är, hur du ser ut och vill få träffa dig. Det vill vi alla här hemma. Fast jag kan säga med all ärlighet att jag är väldigt tacksam och lycklig över att du trivs så bra med att bo i min mage. Det är så fantastiskt att du velat stanna där inne så länge som du nu har gjort.
Det enda negativa jag egentligen har att säga är att jag inte riktigt tycker om att fogarna ska göra så rackarns ont vid minsta lilla rörelse. Är väl kanske ingen höjdare att ut och styra massa snö med rejäl foglossning och det kändes väl på också! Men ibland får man lov att bita ihop ändå. Orkade verkligen inte bara sitta inne idag. Hoppas att din storasyster är vaken när hon kommer hem, för då tar vi en promenad med henne på kälken efter middagen, det låter väl bra?

Men jag tycker ändå att du kan ta och titta ut nu. Vi längtar ju efter dig!

Kommentarer
Postat av: Maria Thomasson, Spöland

Hej Ida!

Vilken fin blogg du har! :-) Snart är lilla pyret här, så kul för Er. Vi började med renoveringar en månad innan Emil kom och jag målade, städade och donade, men en vecka efter inflyttning samt 3 dagar över tiden valde han att komma :-) Dom är bra envisa de små, haha.

Lycka till nu och ha en superdag! Myyyyyyys med magen! Kram

2010-01-20 @ 10:30:10
URL: http://duochjagemil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0