Söttrollet mitt!

Idag hade Novah sin första dagisdag från före jul. Förvånansvärt nog var hon vaken när hon kom hem!
Direkt när hon kom in i köket fick hon span på de skalade morotarna som jag höll på att skiva till stuvningen och norpade ett gäng. Busunge där.

Sa till henne att jag saknat henne under dagen och fick som svar att hon saknat sig gosbebis och pussade mig på magen =D Är så himla gulligt och rörande när hon gör sånna saker! Ska bli så himla kul å se hur hon reagerar första gången hon får träffa miniskrot! Börjar bli grymt otålig här nu!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mys :O) Tor hade sin första dagisdag igår, gick och la sig utan protester på kvällen, helt utmattad S Hoppas du mår bra, förstår att du är otålig!

2010-01-13 @ 09:35:03
URL: http://bulleribang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0