Still going strong!

Yes box! Miniskrot är fortfarande kvar inne i tryggheten i den varma goa magen! Och miniskrot verkar trivas väldigt bra där inne också. Men kan ju säga att jag längtar efter att få träffa miniskrot väldigt mycket just nu, även om jag börjar finna mig i situationen. Situationen som den alltså att vara gravid i en halv evighet till. En evighet i den bemärkelsen som så att varje dag känns evighetslång ;-) Men har nog kommit ur värsta formsvackan åtminstone och njuter återigen av graviditeten så mycket jag kan även om det är väldigt tufft när höfterna och ryggen ballar ur så man knappt tar sig ur soffan eller sängen.

Tog med Novah ut igår på en kort promenad. Eller jag promenerade och hon åkte kälke rättare sagt. Var så himla skönt att komma ut en sväng även om det gjorde ont att gå och tog sin lilla tid. Men det var det värt! Man måste ju passa på när vädret tillåter :-)


Här nedan är iaf dagens kanonkula! 39+2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0