Sovande barn är söta barn. Nu sover båda b...

foto1785 (MMS)

Sovande barn är söta barn. Nu sover båda barn sen några timmar tillbaks. Novah somnade när hon kröp ner i sängen med mig och Hugo när han skulle eftermiddagssova vid 18.30, och så har hon sovit nästan sedan dess. Hon vaknade en kort stund och ville ha välling och film, men hon somnade inom kort igen. Hugo nattade jag strax före 21, vilket inte heller hör till vanligheterna eftersom hans sovtid är 21.30. Han har dock vaknat 2 gånger sedan dess, men somnat om kort efter att jag lagt mig bredvid honom igen. Själv har jag varit vaken alldeles för länge och fått alldeles för lite gjort. Känns som att vi har på tok för mycket som måste göras men alldeles för lite tid till att göra det på... Men till slut så blir det nog bra... Kanske... Känns typ som att man egentligen inte har tid att sova... Det märks iaf att Novah är en infödd norrländska, favoritmaten är pitepalt med lingonsylt. Idag åt hon en hel palt med extra bacon på sidan av och lingonsylt, och detta utan tjat! Helt fantastiskt! Förut fick hon välja mellan pannkaka eller palt. Självfallet valde hon palt då! Hugo fick mig full i skratt idag å. Han brukar sova en sväng vid 15, men han var väl inte helt med på noterna idag. Utan tyckte väl inte riktigt att han behövde sova... Men jag lade han i vagnen ändå för jag hörde på honom att han var trött. Han somnade på två röda och sov drygt en timme. Det roliga kom när jag hämtade in honom när han vaknade, då var han helputt på mig och inte ens tittade på mig! Det var precis som om han var jättesur för att jag lurade honom till att sova! Hahahaha. Det tog nog drygt 10 min innan vi var kompisar ordentligt igen! Nä... Man kanske borde sova...


Kommentarer
Postat av: Vicki

Har ni köpt fler ormar?? Eller det är bara nya bilder du visar på de ni har?

Hur många har ni nu?



Vicki

2010-07-29 @ 21:01:28
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0