Duktigklapp på jag idag!

Sådär, tagit en femminuterspaus med glass och kallt vatten. Nu dammtorka sovrummet och skura fönstrena där. Sen är det bara 10 utrymmen kvar i huset att städa! Men det lär nå få bli en annan dag de! Ska försöka hinna med lite i vardagsrummet idag också. Samma visa där, dammtorka, skura fönster och golv. Undanplockningen nästan färdig där. Duktig jag idag!
Har även plockat ner de torra kläderna från klädsträcket, hängt upp en laddning till och laddat maskinen med ytterligare en omgång tvätt! Nu rackarns ska tvättberget väck! Synd bara att jag tillfälligt har tvärslut på tvätt och sköljmedel....

Kommentarer
Postat av: Vicki

Har ni så stor hus med många rum?



Är ni lediga idag? Vad hittar ni på denna helg?



Trevlig helg,Vicki

2010-05-14 @ 09:26:06
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Vicki

Ska du starta eget i så fall efter din föräldraledighet?



I går när vi var lediga så var jag och tjejerna inne i stan och shoppade. Sedan fika vi med en kompis till mig innan det blev mathandling innan vi for hem.



Trevlig lördag,Vicki

2010-05-15 @ 14:21:17
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0