Rätt sida

Idag har jag då vaknat på rätt sida tror ja! För just nu så här på morgonen känns allting bra åtminstone! Städade dotterns rum igår kväll så nu har hon massor av plats att stöka till på igen! Ett projekt som hon påbörjade redan igår ca 10 minuter efter att jag städat färdigt! Visst, hennes rum skulle behöva en stor-röjning, men så ambitiös orkade jag inte vara igårkväll, fick ta de som motivationen räckte till och den räckte till att plocka ihop och dammsuga. Hade jag haft flera timmar på mig i lugn och ro, utan en treåring som är och river i sakerna man just ställt på sin plats och haft ett gäng kartonger att stoppa saker, som inte används men ska sparas, i så hade nog motivationen varit lite större! 

Idag blir det tårta-bak eftersom mitt livs stora kärlek fyller år idag, så nu är han ett år närmare den officiella gubbe-åldern! Haha. Nog för att det är ett gäng med år kvar dit, men nu är det ett år närmare åtminstone ;-) Sin present fick han i förskott då jag inte hade någonstans att gömma den.

Sen blir det även till barnmorskan för försenad efterkontroll.

Kommentarer
Postat av: Vicki

Har ni haft tårtkalas för mannen?? Hur gammal blev han?



När ska ni ha semester i sommar??



Vicki

2010-05-27 @ 14:03:30
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0