Asså jag måste ju vara sjuk idag... Först ...

Asså jag måste ju vara sjuk idag... Först på morgonen en timme röjning av saker, sen efter hugo lagt sig 20min Zumba. Vilade en stund och körde 20min till och nu har jag dessutom dammsugt! Och har ändå hur mycket energi kvar som helst! Tog en godis tidigare idag också utan att tänka mig för, men direkt kom jag på mig själv OCH SPOTTADE UT DEN! I vanliga fall hade jag ätit upp den och tagit en till typ haha. Tror dock detta kommer gå över fort. Imorgon lär jag vara lika trött och omotiverad som vanligt...


Kommentarer
Postat av: Vicki

Skönt när man känner att man har massa energi att ge. Är du inte trött nu på kvällen?



Vicki

2010-11-18 @ 19:38:21
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0