Bara för att jag skrev som jag skrev nyss ...

Bara för att jag skrev som jag skrev nyss så har han under en timmes tid vaknat 2ggr, vilket aldrig hänt sen han började somna i egen säng. Mamma lycklig? Inte alls... Speciellt inte när det är tisdag och House på tv. Men sådär är det jämt när det är något jag verkligen vill se. För varför ska mamma få ta det lugnt på kvällen och titta på tv? Det är väl dumt när man kan ligga i sängen med en Hugo fastklistrad vid bröstet? Eller hur var det egentligen? När ska man som mamma få tid till att vara trött, slutkörd, ha huvudvärk och bara få ta det lugnt? Eller just ja... Jag glömde bort att möjligheten till det försvann i samma veva som man blev mamma ;-) Men när barnen är på gott humör och glada (vilket inte allt för ofta sker att dom är det samtidigt) så blåser allt sånt bort på en gång, iaf för en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0