Fränt! Hugo går ju och lägger sig vid 19.3...

Fränt! Hugo går ju och lägger sig vid 19.30-20 på kvällen och somnar i sin säng. Någon gång ibland så vaknar han till innan jag gått och lagt mig och då vill han få äta och somna om bredvid mamma (vilket jag kan förstå eftersom jag är så himla gosig Hihi). Han har aldrig somnat om själv i sin säng om han gråtit när han vaknade! Förrän idag... Satt i soffan och tog det lugnt efter att han hade blivit nattad strax före 20. Vid 21 så hörde jag att han vaknade och blev ledsen, men avvaktade med att gå in och efter en kort stund somnade han om helt själv! Det var fränt! Nu vaknade han förvisso strax efter att jag lagt mig i sängen nu vid 22.30, men det är den tiden han brukar vakna och vilja komma upp och sova bredvid mig istället så det var okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0