Helgen som var

Helgen blev precis lika trevlig som jag hade hoppats, om än inte riktigt som det var tänkt. Men inget jag ångrar :-)

På fredagsnatten kom min far upp ifrån Hedemora. Novah var eld och lågor när han äntligen kom hit! Det var bus, bjudande på fika, läsa böcker, visa runt och allt sånt där. Mitt i natten... Novah brukar lägga sig vid 20, och nu kom hon nog inte i säng förrän vid 1. Men det är som det är, är ju som inte var dag morfar kommer hit!


Lördagen spenderades nere i Nordmaling. Blev bjudna på trerätters med kantarellsoppa med västerbottengratinerat bröd till förrätt, älgstek med hasselbackspotatis och champinjonsås till huvudrätt och hjortronglasspaj till efterrätt. Fruktansvärt gott var det! Trevligt folk var det där också! Var uppe alldeles för länge! Somnade vid 5-5.30! Så länge har jag inte varit vaken sen förlossningen med Hugo (fast då var jag vaken ännu lite längre... typ 18 timmar till). Sov 4 timmar natten mellan lördag-söndag... Fast spiknykter var jag iaf, kändes mäkta skönt dagen efter när man såg alla andra bakis *muhahaha*


Lite bilder från kvällen, ej kronologisk ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0