Julklappstips!

Då julen närmar sig med stormsteg så tänkte jag nu tipsa jultomten (om han eller hans små nissar skulle råka läsa min blogg) om lite julklappar.
Julklappstips till Novah:
*Studsskor
*Rosa kamera
*Trumpet
*Studsmatta
*Skidor
*Aktiveringssaker (pussel, spel, räknesaker, pysselsaker)
*Sängkläder
*Rosa pratbjörnar


Julklappstips till Hugo:
*Bidrag till ny bilstol
*Leksaker
*Kläder
*Sängkläder
*Fingerfärg
*Viggos visor

Julklappstips till mig:
*Preemie purple heart (halsband med prematurhjärtat)
*Boken: I am Ozzy (Jag är Ozzy) skriven av Ozzy Osbourne, antingen på svenska eller helst engelska
*Presentkort på kläder (efter att ha gått ner 34kg på 10månader är garderoben i stort behov att förnyas)
*Macroobjektiv
*Vidvinkelobjektiv
*Virkgarn
*Fimo lera
*Barntyger
*Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn, The short second life of Bree Tanner (inbundet eller pocket spelar ingen roll bara dom är på engelska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0