Mysig dag!

Måste ju trots allt erkänna att vi haft en jättemysig dag idag!
Vi började morgonen med att mysa, sen åt vi frukost, började städa ordning lite. Efter vi röjt undan så klädde vi på oss och gick ut, och fantastiskt nog så skedde det UTAN tjafs och Novah var den som var påklädd och färdig först! *kors i taket* Hugo satt i vagnen och tittade på när jag sprang runt och fotade och Novah lekte i sandlådan. Hoppas det blir lika fint väder imorgon också! När Hugo hade somnat sen gick vi in och fortsatte städa. Novah var duktig och städade sitt rum medans jag röjde färdigt resten. Tog en svängom med dammsugarn och golvmoppen, Novah skurade sitt golv själv också. Hon är så duktig mammas flicka!
Tyvärr lyckades jag inte få till så många bra bilder ute idag... Men delar väl med mig av lite bilder ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0