Nyss var denna busmannen på golvet. Nu är ...

foto2080 (MMS)

Nyss var denna busmannen på golvet. Nu är han i soffan. Hur han kom dit det vet jag inte mer än att han på något vänster klättrade upp själv. Egentligen borde jag vara jättestolt över det, och visst det är jag väl egentligen. Men mest är jag förfasad över hur fort han rasar fram i utvecklingen och hur fort tiden går. Det står inte på förrän han går själv heller nu, bara idag har han släppt taget och stått minst 5sekunder utan minsta stöd, två gånger. Busmannen börjar bli stor helt enkelt. 2 1/2månad till och han blir hela 1 år!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Han är ju sååå underbar lille prins Hugo :)

Hellre han busar runt så här, pigg och glad än är på sjukhus...:D

2010-11-08 @ 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0