Provar nått nytt...

Eftersom Hugo är så negativt inställd till välling så ger jag nu upp vällingen efter att ha försökt ge han det varje kväll i 1 månad, men han inte får i sig mer än MAX 50ml (är mycket roligare att skaka flaskan så det skvätter välling överallt). Så ikväll fick han en stor portion gröt innan sänggående. Tror det blev drygt 2 portioner, eftersom jag inte måttar vattnet så är det på ett ungefär. Kan då lova att han aldrig ätit så mycket gröt förut och det tog NÄSTAN slut i tallriken. Sen körde vi på vår vanliga nattningsrutin. Det har börjat ta en bra stund innan han somnar, men det händer ju så mycket i hans utveckling nu så det är han förlåten för. Utöver stora grötportionen så ammade han en liten stund innan han somnade (vilket tillhör nattningsrutinen). Så får se om han sover längre nu inatt när han fått i sig ett rejält skrovmål. Jag hoppas, men jag förväntar mig inte det.

Hold your thumbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0