Vad att göra?

Ja undra vad kattsiken man ska hitta på med idag då! Snart dags att lägga lilleman, och vad ska man hitta på med medans han sover? Skulle ju behöva fortsätta med städningen, men mina händer behöver vila från medel idag känns det som. Diskhandskar har jag inga och sen tycker jag man får så dålig känsla med handskar. Nå långpromenad blir de nå inte iaf. Novah står just i duschen och henne tar jag med på promenad, för inte sjutton lämnar jag henne själv hemma en halvtimme! Och eftersom hon ska med på promenad så dröjer det minst en timme till innan Hugo får sova.

Och apropå sova... Hugo sov 3 timmar själv i sin säng igår, hade tänkt att han skulle få fomna om i sin säng också, men jag var så ruskigt trött och behövde sova själv också, så jag gjorde som jag absolut inte ska göra, plockade alltså upp honom och han fick somna om bredvid mig, hungrig som rackarns var han också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0