Dagens positiva *bilder*

Finns den ens? 

Igår hade jag en känsla av att det var torsdag, så det vart helfel när jag vaknade och insåg att det var torsdag IDAG och inte igår... Så har hela dagen gått och känt att det varit fredag och blivit lika besviken varje gång jag kommit på att det bara är torsdag.


Men men.. Det här ska ju inte vara dagens negativa, utan dagens POSITIVA så får väl gräva fram något positivt...


Får nog lov att vara trevliga bakstunden med Novah! I morse när hon vaknade ville hon baka kringlor. Var längesen vi bakade nu, så det var helt okej val av henne! Hon fick rosa "kringlor" (slutade som halvmånar eftersom hon tyckte det var enklare) som hon fick baka helt själv, och Hugo fick blåa, sockerfria halvmånar. Det var mycket trevligt!
Hugo med och bakar också så klart!
Överlycklig Novah knådar ihop sin deg!
Resultatet av Novahs rosa "kringlor". Hann dock inte fota dom när dom var nygjorda för jag satt fast med Hugo i famnen och Novah norpade i sig mer än hälften på en gång...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!



Jag har lagt upp en bild i min blogg på åkpåsen, där ser du vart hålen för selen sitter.

Hoppas att det var till någon hjälp! MVH/ Caroline

2010-10-22 @ 22:53:04
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0