Oj vilka dagar...

Igår var jag verkligen helt totalslut! Gick och la mig redan 19.45! Förvisso låg jag och läste och smsade med Emma tills klockan var efter 21, sen slocknade jag som en stock. Jag måste verkligen ha varit helslut senaste dagarna för igår morse när jag vaknade så visste jag inte alls hur Hugo kommit till våran säng! När jag la mig på lördagskvällen så låg han i sin säng och sov. När jag vaknade på söndagsmorgonen så låg han i våran säng! Själv har jag inge minne av att jag hämtat honom, Martin har inte heller något minne av att ha hämtat honom... Är verkligen skitläskigt att inte veta! Det är ju inte precis som att han skulle kunna klättra ur spjälsängen och upp i våran säng av sig själv! Att inte veta eller minnas något sådant är verkligen läskigt... Vet att det hänt nångång även när Novah var bebis, men då kom jag ihåg efter jag varit vaken några timmar åtminstone...

Igår var vi och månadshandlade och hade fullt ös här hemma... Men var så totalslut på kvällen.
Idag har vi också haft fullt ös. Båda barn har varit på hyffsat humör och lekt helt underbart tillsammans. Dom har varit så underbara idag så att jag har fått tid att röja och dammsuga och även plockat fram bebis/barnkläder som ska säljas! Känns skönt att ha den biten gjord också. Har även putsat upp gåstolen för å läggas upp på annons. Känns lönlöst å ha nu när Hugo bara klättrar ur den bara några sekunder efter att han blivit nersatt i den. Visst, jag vill ha ett tredje barn, men inte än på några år, vill jobba och njuta av dom jag har först! Sen ska jag ha en till! Men eftersom det är så lång tid kvar tills dess kan vi lika gärna sälja vidare kläderna till någon som behöver dom bättre än oss.


Så nu är det bara att hoppas och hålla tummarna.


Och nu tänker jag kila i säng ganska snart också! Blaha så trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0