Undra om vädergudarna läser min blogg? Imo...

Undra om vädergudarna läser min blogg? Imorse klagade jag på det kalla vädret och nu på eftermiddagen hade vi +5 och regn. Vet inte om jag ska skratta eller gråta helt ärligt. Varför kan det inte finnas något mellanläge? Är det verkligen allt eller inget som gäller? Okej, -5 och en meter snö är helt lagom! Varken mer eller mindre! Så snälla vädergudar om ni nu verkligen läser min blogg, hörsamma denna önskan om årets vinter! Då lovar jag att tro på er för resten av mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska nog tillägna min blogg åt vädergudarna då... Skåne kommer bli nya tropikerna hahahaha!!

..& WOW!!!! vad snygg du gjort bloggen!!!

2010-10-28 @ 13:42:15
URL: http://humanimal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0