Vad i helvete?!

Sitter och tittar på veckans avsnitt av lyxfällan. Okej, många gånger funderar man över hur en del är funtade, men jag tror nog att denna vecka slår alla tidigare rekord!

Alltså, hur i helvete är människan funtad? Vilken värld lever hon i?


Är sånna här gånger man funderar på hur en del är uppfostrade, vilken syn har föräldrarna gett barnen på ekonomi?
Hur ser man på sig själv som förälder om sina barn lever i en fantasivärld som vuxen? Man måste ju känna sig ganska misslyckad i sin roll som förälder.

Säger som programledarna, vet inte om jag ska skratta eller gråta!


Visst, nu ordnade det ju upp sig tillslut ändå, men ändå! Ja.. Jag är då mållös... Sveriges variant av "En shoppaholics bekännelser"


Det enda man kan fråga sig är HUR?!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Jamie

haha satt precis och tänkte skriva ett inlägg själv, men överlåter det till dig! Fy vad jag skrattade åt henne, funtade människa! VIlka stolta föräldrar hon måste ha!! Haha minen när hon tvingades söka jobb på subway :P

2010-10-21 @ 22:20:27
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0