Goood night!!

En riktigt bra natt har'e varit! Fast Hugo vaknade precist när jag lagt omkull mig, då orkade jag inte vara vaken längre så då fuskade jag faktiskt så han fick komma upp till mig. Martin hade slocknat i soffan och Novah hade slocknat i sin säng till film i vanlig ordning. Så det var bara jag och lilleman i sängen inatt. Fördelen med att ha Hugo sovande i sängen bredvid mig är ju att han sover hela natten, vilket han inte gör annars. Och inatt har vi haft en riktigt bra natt! Sovit hela natten, inte vaknat en enda gång, Hugo vaknade vid vanlig tid 7.30 och inte vid 5-6 som han gjort sen vi började med att han skulle sova egen säng...
Idag ska jag nog faktiskt försöka städa... Iaf ta en svängom med dammsugarn. Sen blir det återgå till hemsidepuleriet och försöka utvecklas ännu mer :-)
Bjuder på en gladskit som ligger och myser i vagnen ute. Nu måste jag gå och servera min hostiga lillskrutta en kopp te och sin astmamedicin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0