Igårkväll såg jag ju "vampires sucks" o...

Igårkväll såg jag ju "vampires sucks" och dissade den ganska hårt. Var inte särskilt komedisugen igår så tänkte ge den en ärlig chans genom att förnya minnet av twilight, eftersom det var jättelängesen jag såg den. Ju mer jag ser av den ju mer förstår jag parodin. Trodde som inte att jag glömt så här mycket av twilight, men det hade jag visst. Så nu ska jag titta genom new moon också och sen ge vampires sucks en andra gång få se om jag kanske tycker den e roligare när man hänger med lite mer ;-) Tror anledningen till att jag inte var med riktigt var för att jag har böckerna färskare i minnet haha


Kommentarer
Postat av: Vicki

Jo då det går bra efter op. Fast just nu saknar jag den vanliga maten och alla grönsakerna som jag brukar äta. Så jag ser fram i mot när den är diet perioden är över.



40kg är ju kanon bra. Gjorde hon också op med titthål?



Ha det bra,Vicki

2010-09-26 @ 17:36:23
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0