Ska man skratta eller gråta? Det är nog ...

Ska man skratta eller gråta? Det är nog den stora frågan ikväll. Twilight-fan som man e så har det ju så klart blivit att jag tittat på filmerna nu i helgen. Så ikväll var det dags att se parodin också! Alltså blev det Vampires sucks nu ikväll. Ok, nog för att parodier ofta är fult gjorda, men detta slår nog alla rekord! Inte för att jag är så pass stort twilight-fan så att jag inte kan ta en parodi, det är inte det, för det kan jag helt klart ta. Men den är virrig, saknar röd tråd och är allmänt ful helt enkelt och har man inte sett de riktiga filmerna innan så lär man nog inte förstå så mycket. Visst, den är lite småkomisk, men inte så man skrattar direkt... Inte ens fnissar... Är definitivt inte sevärd och har man inte sett den så har man inte heller missat något. Visst, några få komiska scener finns det, men dom är väldigt lätträknade! En film man helt enkelt klarar sig bra utan! Men men... Nu har jag ju gett den en chans iaf. Summan av kardemumman är iaf; vampires sucks suger!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

har hört andra som sagt att den är väldigt rolig.. får väl se den en dag så man bildar sig en egen uppfattning.

2010-09-25 @ 22:09:49
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0