Wow!

Det har ju inte hänt så mycket på viktfronten senaste tiden... Har inte haft tid när vi varit borta. Men 1kg har jag iaf gått ner, vilket är helt ok! Men det som chockade mig mest var när jag tog upp måttbandet idag, var en månad sedan jag mätte sist, och det hade minskat 4cm om midjan (bredaste stället) och 3cm om rumpan (bredaste stället)! Snacka om glad överraskning! Och nu de senaste 3 veckorna har jag ju som inte gjort något åt vikten alls! Det om nånting är coolt!

Men nu är det bra väder och läggdags för lilleman så vi ska klä på oss och ut på en långvända runt byn. Självfallet ska kameran med också! Så hoppas på att kunna bjuda på några vackra bilder sen när vi kommer tillbaks! Frågan är bara vilket objektiv man ska ta på? Ska man ta 18-55 eller 70-300 med inbyggd macro? Tåls att tänkas på en liten liten stund till.... Lutar mot 70-300... Helt underbart höstväder är det iaf det är ett som är säkert!

Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon! vad händer idag då? :)

2010-09-22 @ 10:43:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0