Ops...

Hoppsan... Blev visst lite sent i säng inatt... Känns som att jag verkligen inte har ro i kroppen till att sova! Har varit igång hela dagen med att städa. Från att vi avslutade frukosten vid 9 tills att vi städat färdigt vid 16. Hade visning av huset idag, så har städat inför det. Hur visningen gått är för tidigt att säga än så länge. Men även om vi varit igång hela dagen så känner jag mig knappt trött. Känns som jag fortfarande har massvis kvar att göra. Och det har jag förvisso också... Börjar kännas som att dygnet har för få timmar. Fastnade vid symaskinen. Nu när jag äntligen vet vad att sy så är det så himla kul! Riktigt känner hur svårt det kommer att bli att inte sy något i påsk... Så det var helt enkelt sömnaden som höll mig vaken alldeles för sent inatt. Håller på med ett jätteroligt projekt som jag vill bli färdig med! Men samtidigt, blir jag färdig så vet jag inte alls vad jag ska sy härnäst! Men nu ska jag sova istället för å skriva! Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Glad påsk =)

2011-04-23 @ 18:30:00
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0