Vi har länge misstänkt att om Hugo får sov...

Vi har länge misstänkt att om Hugo får sova i helt eget rum så kommer han sova hela nätterna. För som det är nu vaknar han när vi går och lägger oss, oavsett hur mycket vi försöker smyga in i sovrummet. Så nu i helgen provade vi med att han fick sova själv inne i vårat sovrum. Jag tog luftmadrassen och la mig i Novahs rum, Martin sov på soffan i vardagsrummet. Novah var överlycklig över att mamma sov i hennes rum haha. Första natten vaknade han 3.30 och ville sova vidare bredvid mig. Andra natten sov han till 5.50 innan han ville upp till mig. Så ja, det verkar fungera. Kommer bli jättebra i lägenheten där han kommer få eget sovrum. Egentligen lite lustigt, idag bor vi i hus på 5rok men Hugo kan inte få eget sovrum. När vi flyttar så flyttar vi till 3rok men barnen kommer kunna ha varsitt sovrum utan att jag och Martin sover i vardagsrummet! Plus att vi kommer kunna ha terrarierna i eget rum om vi vill. Får ni ihop den matematiken? ;-) Haha. Nä, men i trean finns det två stora förråd/walk-in-closets som är stora nog för att få plats med Hugos säng å så i den ena och den andra är lämplig att ha terrarierna i. Novah får ett lite större rum än så :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0