What a night...

Denna natt har varit allt annat än rolig och trevlig.
Började redan igår morse med att Hugo var surigare än surigast.
Sen fortsatte det hela dagen...


När han skulle sova lunch så nej, sov 30 minuter sen vaken och vägrade somna om. Han som brukar sova drygt 3 timmar till!
Så hann ingenting av vad jag skulle göra.

Hade tänkt sätta mig å sy lite när han hade somnat på kvällen, hann plocka fram tyg och klippa till bitarna och sätta nålen i tyget och skulle börja sy... Ja då vaknade han, men han hade hunnit sova någon timme iaf. Bara jag som hade lite annat å pyssla med direkt han hade lagt sig (typ måla köksluckorna).

Martin hade ändå tänkt gå å lägga sig så han tog med vällingflaska och plockade upp Hugo, men nej, Hugo totalvägrade ligga brevid pappa. Riktigt jäkla mammagris är han!

Men tro inte det räckte med det inte... Fick lägga undan sygrejorna och gå och lägga mig jag med för att Hugo skulle tystna... Han började busa å böka i sängen och var vaken i flera timmar, slogs, sparkades, drog i håret, klättrade, bökade... Sen vaknade han vid 4 tiden och samma visa då, fast somnade om hyffsat fort. Sen var det morgon vid strax efter 6 nångång... Jippie...

Men nog har han hunnit med sattyg redan idag med, kastade uppblåsbara bollen på varma kaminen... Behöver jag säga mer än så?




Bilden är ifrån förra veckan när dom bakade syltkakor :-)

Kommentarer
Postat av: veronica

Ja precis. Vi avvaktar en stund. Vill ioförsig inte att han ska vakna av hundskrället som har sina nattliga bravader för sig ;p men de blir bra iallafall.



hoppas lillkillen är på bättre humör nu och låter mamma sy klart :) Jag har själv sytt idag, 4 nya kuddfodral :)

2011-04-06 @ 12:43:47
URL: http://sstromberg.se
Postat av: Vicki

Så roligt att du fått jobb!! När ska du börja på det och vad ska du jobba med? Synd Martin inte har fått men skönt för honom att få vara pappaledig. Hur länge ska han vara pappaledig?



Så ni ska flytta till lägenhet. Har ni ett hus på gång? Hur stor är eran lägenhet?



Ha det bra,Vicki

2011-04-06 @ 19:16:55
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: susanne

Hur gör man syltkakor?

2011-04-08 @ 09:56:16
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0