Blev en heldag i soffan med Novah idag. Fr...

mms_img24404 (MMS)

Blev en heldag i soffan med Novah idag. Från att Hugo sov middag tills att vi själva gick och la oss nu för kvällen. Novah hade 38,6 i feber idag, vilket var himla typiskt eftersom vi hade planerat biobesök bara hon och jag. När Hugo sov lunch så mös jag och Novah i soffan och hon spelade lite wii. Sen när Hugo vaknade följde han med mamma min till Borlänge och handlade. Så då fick jag och Novah ännu mer tid tillsammans! Hon spenderade den genom att sova. Jag spenderade tiden med att agera kudde åt Novah. Så vi har haft en riktig gosdag idag! Vilket jag inte klagar på egentligen. Enda som kunde varit bättre var att hon skulle kunna varit feberfri. Men en halvdag med sömn och en dos alvedon så är hon ganska med i matchen igen. Bilden illustrerar en arg Hugo.


Kommentarer
Postat av: sofia

Ja men verkligen, och även ha något så man är nöjd ett tag också och inte vill byta efter några månader bara :)

2011-03-01 @ 16:35:03
URL: http://echoings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0