Bort förkylning, bort!!!

Nu är jag leds på förkylningen. För två veckor sedan kände jag första förkylningssymptomet och nu har det gått en vecka sedan det bröt ut och skiten är fortfarande inte över!
I lördags så kom bästaste Stinan hit och hälsade på mig och barnen. Lite drygt bara att jag fick hostattacker direkt jag försökte prata. Men vi hade trevligt ändå och satt och snackade litegranna. Novah var jätteglad över att det kom hit någon ny som kunde busa och läsa böcker haha. God middag fick vi till också.

På söndagsmorgonen när jag vaknade och skulle väcka Novah märkte jag att min röst var puts väck! Fick inte fram ett ljud! Skitläskigt! Rösten var verkligen helt borta! Efter många om och men lyckades jag få fram lite viskningar iaf. Det var inte förrän fram mot kvällen som jag började kunna få lite högre ljudstyrka på rösten än svaga viskningar.

Vaknade i morse och kunde prata hyfsat åtminstone. Men hostan och hesheten finns fortfarande kvar. Vilket är själva fan eftersom jag hade ett viktigt möte inbokat i morse som jag var tvungen att ringa och boka om för denna jävla förkylning! Blörk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0