Man måste ju ändå säga att killen har gans...

mms_img29164 (MMS)

Man måste ju ändå säga att killen har ganska skön sovstil ibland! Inte är de mycke plats kvar i sängen till jag inte. Men så får de vara, bara mina skatter ligger gott så! Och det ser dom ju ut att göra. Hugo väckte mig för lite mer än en timme sen med att det lät som han kräktes, men det hade han inte gjort men han fick komma upp å somna om bredvid mig ändå. Vi låg å hade jättemysigt och vips så kräktes han ner mig. Som tur var hamnade det bara på mig och inte i sängen. Ringde å väckte mamma på nedervåningen efter hjälp. Vi fixade till å gjorde oss ordning för att somna om och vips kräktes han igen... Men den gången löste jag det själv iaf. Vettesjutton vad som blev för det luktade inte magsjuka iaf *pepparpeppar*. Nu har vi garderat med plastad frotte i sängen och Hugo sover igen. Känner jag mig själv rätt lär jag inte få så mycket mer sömn utan lär nog ligga på helspänn resten av natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0