Ont ont ont!

Aj å fy tusan så ont det gör i tuttarna!


Är nu 1 ½ dygn sedan jag ammade sist och det gör ONT! Brösten ser totalt deformerade ut och ömmar satan!


Har lättat på trycket litegranna två gånger under dagen, men det har inte hjälpt mycket.


Kan ju säga att jag är väääääldigt nära att låta Hugo tömma! Ha kvar ETT amningstillfälle per dag (morgonen). Är så extremt lockande! Men det känns ju som att vi är tillbaks till ruta ett då. Men samtidigt, jag vill ju egentligen inte sluta amma helt ännu... *beslutsångest*


Hur fan ska man göra? Sluta totalt fastän man inte vill eller ha kvar ett amningstillfälle på morgonen och dessutom på köpet få sova en-två timmar till på morgonen? Iaf tills att han börjat på dagis å jag börjat jobba.

Kommentarer
Postat av: Tess

Svårt det där... Men om du börjar på morgonen igen och sen om han blir sjuk så kommer ju han att vilja ammas mycket igen och då är du tillbaka från början återigen... För han brukar väl vilja amma mer när han är sjuk?

2011-02-23 @ 09:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0