Baka baka liten kaka

Har fått sån rejäl baknoja nu senaste tiden så jag bakar mest hela tiden!

Förra veckan bakade jag 2 limpor, 7 runda rågkakor, 2 satser bullar... Nu denna vecka har jag hittils inte bakat något förrän idag...


Idag blir det premiären för att baka macarons. Första plåten står i ugnen just nu. Beroende på hur det blir återkommer jag med recept! Bilder kommer vilket som :-)

Novah har bestämt att hon ska baka sina godiskakor, så hon måste väl få göra det. Håller på att ladda inför Hugos 1årskalas 29e januari. Tänka sig, liten blir stor redan!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Så den lilla killen fyller snart 1år. Han är stor kille nu!! Blir det snart 1årskalas?



Vad är macaronas för något? Aldrig hört talas om det.



Här blir det snart också dax att sätta i gång med bakning. Alla barnen fyller år i vars en månad. Som tur är gillar Amelia att baka så man får hjälp av henne också.



Ha en bra dag,Vicki

2011-01-19 @ 15:03:33
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Sandra

Nej har inte PS, kan inte ett skit om sånt haha :P



Jag kan ta en gratisdesign och lägga in, så långt sträcker sig mina kunskaper :P

2011-01-19 @ 15:24:59
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0