Då får vi se hur det här går då. Har tänkt...

Då får vi se hur det här går då. Har tänkt att försöka mig på att avsluta allt tuttande på natten för Hugos del... Känns som om det kommer bli en tuff kamp, och är inte säkert jag kommer orka just nu heller. Men man måste ju börja någon gång, och både jag och han behöver få sova ordentligt. Senaste veckorna har han börjat vakna på natten och böka... Senaste veckan har det blivit värre. Så nu känns det som att det börjar bli ett måste att bryta nattamningen... Även om det känns vemodigt... Är ju som ytterligare ett kapitel som avslutas, snart är hela amningskapitlet avslutat. Och det vill jag inte helt ännu... Sen att han det behovet av närhet från amning fortfarande gör ju inte saken lättare. So wish me luck, för det lär behövas i mängder!


Kommentarer
Postat av: Tova

Intressant att se hur det går för er med "slutandet"! Jag har ju läänge skjutit upp den kampen som jag antar att det innebär att försöka sluta amma... men som du säger, man behöver sömnen... :P

2011-01-25 @ 15:05:31
URL: http://trasslet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0