Facebook nörd som man är så använder man s...

Facebook nörd som man är så använder man sig av lite olika applikationer. En av dessa är spåkulan som idag sa: "Börja med att ta hand om dig själv, unna dig saker och lita på att problemen löser sig". Detta tog jag åt mig av, så när barnen lagt sig så hällde jag upp ett fotbad, kokade en kopp orientalisk kanel och tog med mig en burk snickerdoodles framför tvn och tittade på Göta kanal 3. Gick helt klart att titta på! Har man sett dom två tidigare så måste man ju se trean också. Har dessutom klickat hem en ny telefon. Bindningstiden på min nuvarande går snart ut så då passar jag på att uppgradera det till en billigare lösning + ny telefon. Blev inte telefonen jag helst velat ha, för den hade utgått ur sortimentet, så blev en sony ericsson x10mini pro. Bör komma nästa vecka! Så ja, jag har både tagit hand om mig själv idag och unnat mig saker. Problem vet jag att dom brukar lösa sig förr eller senare på något vänster. Även om det sällan blir som man tänkt från början. Problem känns det som om det finns alldeles för gott om just nu. Men på något vänster löser det sig, det måste det göra. Hur vet jag inte än och det återstår att se :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0