För stunden har jag bara en önskan, och de...

För stunden har jag bara en önskan, och det är att Hugo ska kunna sova hela natten i sin säng. Enda sedan vi började med att han skulle sova i egen säng så har han börjat vakna varannan/var tredje timme tills jag ger upp och plockar upp han till mig... Sen ligger han hela natten som en igel på mig. Och jag har börjat känna nu att det är fan inte hållbart längre! Men hur, HUR i helvete får jag han att sova hela natten i sin säng? För så jävla fränt är det inte att låta han gråta sig till sömns flera gånger varenda natt... Det spelar ingen roll om han är mätt och riktigt trött när han lägger sig. Han vaknar liks förbannat varannan/var tredje timme. Om han inte får ligga bredvid mig som en igel så att säga, för då kan han lugnt sova hela natten. Men det är som sagt inte hållbart längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0