Grötätarmonster

När vi åt frukost imorse så skulle jag mata Hugo med gröt, precis som vanligt. Men han stenvägrade att öppna munnen och viftade bara med händerna i protest. Sen började han peka på gröttallriken och "de de de" (hans sätt att säga att han vill ha något). Så provade att ställa fram grötskålen och skeden till honom. Hade garderat med att sätta han i stolen med bara blöjan innan... Han tog direkt skeden och började blåsa på gröten (han har ju sett hur vi blåser på maten hans innan vi ger han!) sen skulle han mata mig med gröt, han fick försöka ge mig några skedar sen sa jag att han skulle stoppa i sin mun istället och då började han försöka äta själv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0