Kalaset i lördags blev lyckat. Hugo verkar...

mms_img47425 (MMS)

Kalaset i lördags blev lyckat. Hugo verkar ha blivit nöjd över sina presenter också, även om han inte fick chansen att leka så mycket med dom själv. Var mest Novah som var där och öppnade och lekte. Hon tyckte det gick för sakta för lillebror att öppna haha och han var mest intresserad av allt folk. Kan ju iaf säga att det var en nöjd och trött kille som somnade i sin säng helt utan gråt. Han fick bland annat en blå gosedjursdinosaurie som är fylld med vete så den går att värma och som luktar lavendel. När han skulle lägga sig på kvällen fick han den med sig och han slog armarna om den direkt! Han la sig snällt ner i sängen med den i famnen och sov innan jag hunnit ut därifrån. I söndags morse var det bara att sätta igång och packa. Packa kläder och saker för 1 1/2 månad åt 3 pers var inte allt för lätt. Men det gick. Så jag och barnen åkte med mor min ner till dalarna. Får se hur länge vi blir här. Minst tills mitten av mars iaf. Bägge barnen var superduktiga att åka bil. Nästan inget gnäll alls trots 60mil i bil. Hugo var vaken nästan hela vägen. Novah sov en bra stund. Trodde aldrig att Hugo skulle somna igår kväll när vi kommit fram, så uppspelt som han var! Men ack så fel ja hade! Värmde hans dino, la han i sängen och han slocknade bara på några minuter. Tror han inte vaknade förrän vid 3-4 och ville upp till mig och sova vidare. Novah fick sova bredvid mig :-) mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0