Känner att bloggtillfällena börjar bli gle...

Känner att bloggtillfällena börjar bli glesa. Men det finns som inte så mycket att skriva om. Dagarna ser nästan likadana ut. Har börjat försöka få Hugo att somna själv inne i sängen. 2 nätter i rad har det lyckats, förvisso med en del gråt men vad annat kan man vänta sig första dagarna? Förhoppningsvis går det lättare allt eftersom. Börjar ju som känna mig tvungen att hitta annan lösning på hans insomningsrutiner, för det funkar ju som inte att köra som vi gjort hittills om jag får jobb som är även kvällar. Så det är som inte mycket att välja på. I början på februari ska jag på en intervju iaf. Sen håller jag på att skriva till några andra ställen. Sen är det bara att hålla tummarna och hoppas någon vill ha mig. En annan önskan jag har är att Hugo ska sova hela natten i egen säng. När han sover bredvid mig sover han hela natten men sover han i sin säng vaknar han flera gånger tills han får komma upp och sova vidare bredvid mig... Någon som har något bra tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0