Klockan är 2 och Hugo *pepparpeppar* sover...

Klockan är 2 och Hugo *pepparpeppar* sover fortfarande i sin säng. Idag kom första laddningen kort som jag skickat efter. Har suttit och kollat genom 18gb bilder fördelat på 3 år nu ikväll och plockat ut bilder som ska skickas efter så småningom. Är bara ca 100 mappar kvar från nya kameran att gå igenom. Än så länge är jag uppe i 698 bilder (+200 som redan är efterskickade/hemma). Lär ju kunna bli minst 100 bilder till... Sen behöver jag ju fixa album till alla bilder också och sätta in dom! Hu... Nu kändes det som ett evighetsprojekt! Men ett angenämt projekt. Men vågar inte tänka på hur många fotoalbum jag kommer behöva investera i för att få plats med alla! Första laddningen 100bilder var från sjukhustiden med Novah. Andra laddningen 100bilder är Hugo som bebis. Fast är inte helt ikapp med nutid som sagt... Sen har jag även börjat tänka lite längre fram i tiden på vilka bilder jag skulle vilja ha på canvastavlor. Dom kommer dock ruinera mig när den dagen kommer! Skriva ut canvas är ju snordyrt! Men canvastavlorna är ju ett framtidsprojekt. Men på måndag ska jag ringa på två jobb få se om något av dom finns kvar. Hoppas verkligen det för då är vi iaf ett stort steg närmare den framtid vi vill ha. Jag vill så gärna! Apropå något helt annat lagade jag fantastisk god middag och efterrätt idag! Recept kommer upp imorgon, för recept är drygt att skriva på telefonen. Btw så är jag grymt sugen på att göra fler bloggar/hemsidor! Börjar kännas menlöst att bara göra åt sig själv hela tiden. Men ska väl ta och fixa till en ny till mig själv iaf nu när julen är över. Om det är någon som är sugen på ny design så hör av er så ordnar vi det! God natt iaf och sov gott :-)


Kommentarer
Postat av: Martin

Middan var supergod som vanligt.

2011-01-08 @ 03:28:25
Postat av: Ann-Christine Persson

Du kanske vill göra en sida till mig? Jag har inte riktigt bestämt mig om jag egentligen vill ha en, men har jag någon som hjälper mig lägga upp en kanske jag ska överväga det seriöst...

Kram från mig!

2011-01-10 @ 00:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0