Precis som jag misstänkte så blev inte nat...

Precis som jag misstänkte så blev inte natten särskilt rolig. Jag hann sova trekvart innan han vaknade och vägrade somna om i sin säng. Så tog upp honom och han började söka efter bröstet på en gång och blev skitförbannad när han inte fick. Vet inte hur lång tid det tog innan han gav upp och somnade... Men någon timme tog det allt. Lyckades slumra till trots han protester. Han la sig till ro någon minut åt gången innan han började gråta igen. Men när han väl kom till ro så fick vi sova en stund. Sen tror jag faktiskt han sov oavbrutet tills klockan var så pass så att det var lagom att kliva upp. Så det är ju ändå framsteg från igår att bara vakna en gång istället för varannan timme.


Kommentarer
Postat av: Vicki

Äter han fortfarande på nätterna när han snart är 1år?

Tar han inte välling?



Det har gått jätte bra efter operationen, det flyter på bra för det mesta. Just nu står det lite stilla med vikten. Vet inte om det är för att jag är inne i en sådan period eller om det har att jag har börjat att träna styrka. Fast jag har gått ner 23,5kg hit en tills.



Ha det bra,Vicki

2011-01-26 @ 18:13:03
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0