Pricknisse

För drygt en vecka sedan så blev Hugo plötsligt jätteprickig i hela ansiktet. Det var som knottror, men han verkade inte ha direkta besvär över dom och hans allmäntillstånd var som vanligt, så jag tänkte inte så mycket på dom. Men har som inte kunnat släppa det riktigt heller. Han har även börjat bli väldigt hes, och blir nästan hesare för varje dag som går. Mina mamma-instinkter säger att det nog är dags att ringa och prata med BVC imorgon. Så för första gången på jag vet inte hur länge måste jag ställa klockan! Men det känns som det faktiskt är dags nu att ta å kolla på vad det egentligen som står på. Helt sig själv är han väl inte, han är bra mycket gnälligare och mammigare än han brukar vara (ni som känner Hugo vet ju hur han brukar vara i normala fall och kan säga att han nu är minst 10ggr värre i mammigheten!)

(klickbara bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0