Bloggen känns ganska död för stunden. Men ...

Bloggen känns ganska död för stunden. Men dagarna är allt annat än döda. Tycker jag har fullt upp hela tiden. Hinner knappt med mig själv känns det som. Tillbringar jag inte tiden på jobbet så tillbringar jag den med mina barn. Och gör jag inte det så syr jag. Skulle gärna vilja lägga lite mer tid på sömnaden. Har sytt upp lite och lagt ut i min shop på http://madebytrolltoka.blogspot.com. Eftersom tiden till sömnaden är väldigt begränsad så har det mest blivit beställningsjobb och inte så mycket till shoppen. På jobbet trivs jag jättebra iaf. Känns bara lite trist att framtiden känns så oviss. Men har iaf lite pass inbokade efter schemat är slut :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0